Slogans

De bedrijfs- of handelsnaam is de basis van uw onderneming. Daarnaast heeft u ook baat bij een goede pay off. Een pay off maakt het mogelijk uw kernwaarde of kernactiviteit te onderstrepen. In het beste geval slaat u 2 vliegen in een klap. Dat is natuurlijk ultiem.
Het bedenken van een pay off is wellicht nog moeilijker dan het bepalen van uw bedrijfsnaam. Hij moet kort en pakkend zijn. Door iedereen eenvoudig te onthouden. De pay off moet iets toevoegen en klaar zijn voor de toekomst. Dat is mijn vak. Dit kan ik goed!

Hieronder een kort overzicht van een aantal pay offs die door mij zijn bedacht:

  • Alothosting – Fast ’n Functional
  • Amadeos – .. inspireert
  • Ambicom – Meerwaarde in computers
  • Budgetsteen – Een steen voor elk budget
  • FirstOnline – Online First!
  • Loommania – helemaal gek van Rainbow Loom!?!
  • Pegasis – We Are Hosting
  • Printwerk XL – XL’ent in Printwerk
  • Quantim – Meet u al waar u aan toe bent?
  • SOSecure – To lock and protect
  • Team Tenue – De no. 1 in teamkleding
  • Verzekerd Collectief – Verzekert collectief
  • XiMé – All Yours

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Feit is dat ik zeer sterk ben in het creatieve taalbereik en boven alles, ik vind het ontzettend gaaf om te doen.

Namen ten behoeve van marketingacties

Ook marketingacties doen het goed met een naam. Mijn kracht ligt in een combinatie van taal en concept en is het bedenken van een naam voor een communicatie uiting voor mij een groot plezier. Onder andere voor Woods Kinderkleding bedacht ik alle namen voor alle marketingacties:

  • Woods’Up – Naam voor de nieuwsbrief van Woods
  • Woods’Off – Naam voor de nieuwsbrief tijdens de actieperiode
  • Woods’Off Days – Naam voor een actieperiode
  • Holly Woods Week – Naam voor een actie
  • Woods C’up – Naam voor een giveaway beker
  • Nok Nok – .. on Woods Merknaam voor een productlijn van babyspulletjes

How e are you? Do the e-check®

Voor Amadeos ontwikkelde ik een campagne met betrekking tot de e-check®. De e-check® is een meetinstrument waarmee aan de hand van meetpunten het kwaliteitsniveau van een website kan worden bepaald. De campagne namen zijn:

  • How e are you?
  • Will e replace me?
  • To e or not to e?
  • Will e replace me?

Daag mij uit tijdens een telefoongesprek via 026 44 30 117 en ik zal u verbazen.

Amadeos, inspireert ..