Conceptueel werk

Conceptueel werk omvat het bedenken van product marktcombinaties en de daarbij behorende benamingen en werkmethodes. Amadeos heeft op dit vlak zeer veel ervaring en is de ideale sparringpartner.

Beginnende én ervaren ondernemers hebben baat bij ondersteuning op dit vlak. Denk daarbij aan:

  1. het bedenken van bedrijfsnamen
  2. het ontwikkelen van een slogan en ondernemingsvisie
  3. de aanzet en vormgeving van een onderscheidende huisstijl
  4. het bedenken van marketinginstrumenten
  5. het zien en in introduceren van nieuwe product- en marktcombinaties

Bel mij voor een afspraak! Ik denk met u mee. De eerste tip krijgt u van mij cadeau. Niet omdat ik een altruïst ben maar omdat ik sta voor 'publiek dat applaudisseert, en vraagt om meer'!

U kunt mij bereiken via 026 44 30 117 of verstuur uw aanvraag via dit formulier.

Naamgeving

Het valt mij op dat veel ondernemers heel snel grijpen naar prijs als marketingmiddel. Ik denk dat prijs nu juist het laatste middel is dat u mag inzetten. U haalt meer rendement met aandacht voor uw doelgroep, originaliteit en motivatie. Het is eigenlijk heel simpel, u heeft gewoon een goed marketinginstrument nodig.

Slogans

Het valt mij op dat veel ondernemers heel snel grijpen naar prijs als enige marketingmiddel. Ik denk dat prijs nu juist het laatste middel is dat u mag inzetten. U haalt meer rendement met aandacht voor uw doelgroep, originaliteit en motivatie. Het is eigenlijk heel simpel, u heeft gewoon een goed marketinginstrument nodig.

Grafisch ontwerp

Het valt mij op dat veel ondernemers heel snel grijpen naar prijs als enige marketingmiddel. Ik denk dat prijs nu juist het laatste middel is dat u mag inzetten. U haalt meer rendement met aandacht voor uw doelgroep, originaliteit en motivatie. Het is eigenlijk heel simpel, u heeft gewoon een goed marketinginstrument nodig.

Marketingtools

Het valt mij op dat veel ondernemers heel snel grijpen naar prijs als enige marketingmiddel. Ik denk dat prijs nu juist het laatste middel is dat u mag inzetten. U haalt meer rendement met aandacht voor uw doelgroep, originaliteit en motivatie. Het is eigenlijk heel simpel, u heeft gewoon een goed marketinginstrument nodig.